Projekt Terran

Jak sme vytvořili informačního lídra mezi výrobci krytin

Více než 900 leadů za méně než 12 měsíců bez komerční podpory. Denní organická návštěvnost více než 300 návštěvníků. To jsou základní statistiky portálu krytina.sk pro společnost Mediterran Slovakia.

 

Popis projektu

V listopadu 2016 jsme po komplexním redesignu a strategickém nastavení spustili portál krytina.sk pro klienta Mediterran Slovakia. Cíl portálu je jednoznačný - přitáhnout pozornost každého, kdo přemýšlí o nové střeše nebo její rekonstrukci, hledá informace o údržbě nebo má nějaké dotazy ohledně střech a střechařství. Nechybí ani zajímavosti a inspirace ze světa. Pravidelně na portálu publikujeme užitečné a inspirující články a infografiky, které se šíří prostřednictvím různých organických kanálů. Cílem portálu krytina.sk bylo od počátku vytvořit informačního lídra ze značky Terran v jejím odvětví. Současná spolupráce pokračuje již druhým rokem.

 

Výsledky projektu za 10 měsíců

počet získaných leadů

900+

návštěvy z organického vyhledávání

20 000+

návštěvy denně

300+

organický dosah na Facebooku

103 000+

průměrný open rate newsletterů

35%+

průměrný click rate newsletterů

14%+

Ukázka ovoce naší práce

Pošlete nám brief

Content marketing funguje - víme to my, vy i vaše konkurence. Buďte první, kdo ve vašem odvětví využije sílu moderního a efektivního marketingu, vyšachujte svou konkurenci a "ukradněte si trh".
Pošlete nám brief, zadání nebo nám zavolejte a navrhneme vám optimální postup. My jsme na plodnou diskusi připravení.

Tel.: +420 737 404 055