Jak sme vytvořili informačního lídra mezi výrobci krytin
Popis projektu

Výsledky projektu za 20 měsíců
počet získaných leadů
3000+
návštěvy z organického vyhledávání
161 000+
návštěvy denně
550+
průměrný čas na stránce
3:50
průměrný open rate newsletterů
35%+
průměrný click rate newsletterů
14%+
Fénix content marketing 2017
Jelikož jsme vnímali sílu a unikátnost projektu, koncem roku 2017 jsme portál Krytina.sk přihlásili do 5. ročníku soutěže content marketingových projektů Fénix content marketing. Jedinou přihlášku proměnil projekt na shortlist v kategorii Online magazín a stal se tak jedním z top online magazínů postaveném na content marketingu v rámci českého a slovenského trhu.
Ukázalo se tak, že i přes specifičnosti témata a ne velké cílové skupině, která na Slovensku je, odborná porota ocenila dopady projektu a jeho význam pro odvětví. Nás především těší, že stále vnímáme progres a stále vidíme příležitost zlepšovat výsledky pro klienta a konkurovat content marketingovým projektům i na globální úrovni.

Ukázka ovoce naší práce na projektu Krytina.sk pro značku Terran

