Nárůst prodeje o 16% díky content marketingu pro Kura Kráľovské
Více než 230% nárůst organické návštěvnosti a obsazení stovek důležitých témat týkajících se kuřecího masa. Taktéž velmi významný růst počtu a angažovanosti fanoušků na sociálních sítích.
Popis projektu
Tvořit obsah o kuřecím mase více než 2 roky? Důkazem toho, že je to možné, je naše spolupráce a zastřešení full-service content marketingu pro HSH a jeho značku Kura Kráľovské. Více než 2 roky vytváření užitečného obsahu - článků, infografik, e-knih nebo videí - přinášejí značce mnoho relevantních potenciálních zákazníků. Kromě vybudování aktivní komunity s více než 14 500 fanoušky na Facebooku klient tuto aktivitu pocítil i nárůstem prodeje.

Výsledky projektu za 24 měsíců
nárůst organické návštěvnosti
232%
nárůst angažovanosti fanoušků na sociálních sítích
7300%
nárůst počtu fanoušků na sociálních sítích
1073%
nárůst fanoušků za 2 roky
14 500+
nárůst prodeje za 2 roky
16%
organické návštěvy nejčtenějšího článku
12 000+
Ukázka ovoce naší práce

