Více než 21 000 nových registrací a vytvoření informačního lídra mezi brigádními portály
Portál brigada.sk na Slovensku nabízí brigády již více než 10 let. Za 2 roky spolupráce se nám díky content marketingu z tohoto portálu podařilo vytvořit informačního lídra a významně zvýšit všechny důležité metriky portálu.
Popis projektu
Této příležitosti jsme se chopili, a protože analýza ukázala, že konkurence v tomto odvětví doteď hodnotný obsah tvořila jen v malé míře, pustili jsme se do realizace velmi aktivně. V průběhu dvou let jsme publikovali více než 100 kusů různorodého obsahu a několik desítek rozhovorů s influencery, aby zejména mladým lidem nechyběla motivace začít a posouvat se vpřed. Dnešní úspěšní podnikatelé, umělci nebo vědci také začínali jako brigádníci. Již po několika týdnech se ukázalo, že content marketingové aktivity jsou velmi přínosné a hodnotný obsah začíná oslovovat mnoho uživatelů.
Důležitou součástí procesu byla optimalizace a přidání důležitých témat do poradny pro brigádníky. Díky této aktivitě se nám podařilo dosáhnout téměř 20krát větších organických návštěv poradny než v předchozím období.

Výsledky projektu
nárůst organické návštěvnosti
100%
nových registrovaných použivatelů
21 000+
zvýšení průměrne stráveného času na portálu
92%
počet přečtení najčtenejšího článku
55 000+
organické návštevy spravodajství od jeho spuštení
400 000+
počet přečtených rozhovorů s influencery bez placené podpory
35 000+
nárůst organické návštěvnosti poradny od její přestavby
1950%
počet návštěv poradny od její přestavby
430 000+
počet publikovaných rozhovorů s influencery
30+
Ukázka ovoce naší práce

