Revoluční změna polarity v marketingu [infografika]

Content marketing je, zdá se, reprezentantem novodobého marketingu. Marketingu, v kterém zákazník přestává být lovený, ale sám hledá svým dalekohledem, jaké má na trhu možnosti, kdo ho uspokojí nejvíce, komu bude důvěřovat.

Inbound marketing charakteristický strategií TAHU (například content marketingem) neustále zvyšuje svůj význam, a to na úkor Outbound marketingu, který charakterizuje strategie TLAKU (například reklama). A takto vypadá zmíněná změna.

Revoluční změna polarity v marketingu ContentFruiter

CONTENT NEWSLETTER


Odber newslettra od ContentFruiter

 

Čerstvé CM novinky přímo do Vašeho emailu

Abyste byli v obraze při vzestupu nového marketingu

Okamžik..

Thank you for signing up!

Leave a Comment

Pošlete nám brief

Content marketing funguje - víme to my, vy i vaše konkurence. Buďte první, kdo ve vašem odvětví využije sílu moderního a efektivního marketingu, vyšachujte svou konkurenci a "ukradněte si trh".
Pošlete nám brief, zadání nebo nám zavolejte a navrhneme vám optimální postup. My jsme na plodnou diskusi připravení.

Tel.: +420 728 383 700