Fáze funkčního content marketingu [infografika]

Content marketing je velmi užitečný nástroj na získávání zákazníků. Aby ovšem fungoval, musíme mu věnovat tolik pozornosti, kolik si zaslouží.

Přehledně jsem jednotlivé aspekty rozdělil do čtyř fází, které jsou v tomto procesu nenahraditelné. Stručně řečeno, nejdříve je potřeba analyzovat trh, konkurenci a klienta, poté správně nastavit strategii, následně pravidelně vytvářet originální obsah, ten neustále šířit (především nekomerčním způsobem a nejlépe prostřednictvím vlastních, neplacených kanálů) a nakonec neustále monitorovat chování zákazníků, vyhodnocovat ho a vylepšovat celý proces.

Poté přijde úroda. Začne růst pomalu, ale jistě. A bude čím dál tím větší. Pocítíte to ve zvýšených konverzích a nákupech. Říkáme tomu funkční content marketing. Ne proto, že by content marketing sám o sobě nefungoval, ale chci tím zdůraznit, že vyžaduje poctivý přístup. Pak zafunguje vždy.

Fáze funkčního content marketingu [infografika]

CONTENT NEWSLETTER


Odber newslettra od ContentFruiter

 

Čerstvé CM novinky přímo do Vašeho emailu

Abyste byli v obraze při vzestupu nového marketingu

Okamžik..

Thank you for signing up!

Leave a Comment

Pošlete nám brief

Content marketing funguje - víme to my, vy i vaše konkurence. Buďte první, kdo ve vašem odvětví využije sílu moderního a efektivního marketingu, vyšachujte svou konkurenci a "ukradněte si trh".
Pošlete nám brief, zadání nebo nám zavolejte a navrhneme vám optimální postup. My jsme na plodnou diskusi připravení.

Tel.: +420 728 383 700